مانیمانی، تا این لحظه: 14 سال و 6 ماه سن داره

مانی عشق مامان

قلب من

1390/2/29 3:45
نویسنده : lidi
566 بازدید
اشتراک گذاری

وقتی به این فکر میکنم که 4 روز دیگه یکسال و نیمه میشی از یه طرف قند تو دلم آب میشه و خوشحالم که تو این مدت مادر بودن  و تجربه کردم فرشتهبا همه شیرینی هاش و سختی هاش و با خنده های تو که باهشون خندیدم و گریه ها و درد هات که باهاشون سوختم ...

niniweblog.com

 

فقط یه مادر میتونه بفهمه که یکسال و نیم مادر بودن با وجود همه تلخی های ناخواسته چقدر میتونه شیرین باشه .  شهد زندگی من .. مانی خوشکلم , از تو ممنونم که منو مادر کردی !

niniweblog.com

عزیزتر از جانم اگه بدونی که چقدر دوست دارم ... شاید نشه حساب کرد دوست داشتنم نسبت به تو بی شماره ... تو واقعا برام پسر خوبی هستی ... وقتی با گفتن مه مه صدام میکنی سرتاسر وجودم پر میشه از عشق و علاقهniniweblog.comعزیز دلم نمیدونم چطوری باید برایت عشق واحساسم رو بیان کنم ولی بدون که همه زندگی وامید مامان و باباییniniweblog.com

 

 


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

مامان ابوالفضل
29 اردیبهشت 90 17:09
یک سال و نیمی مانی جون مبارک