مانیمانی، تا این لحظه: 14 سال و 5 ماه و 17 روز سن داره

مانی عشق مامان

تبریک تولد

1391/9/1 3:45
نویسنده : lidi
754 بازدید
اشتراک گذاری

سه سال پیش در چنین روزی خدای مهربون تو فرشته ی آسمونی رو برای من زمینی کرد و دنیای منو زیباتر از قبل کرد *سه سال باهم و کنار و هم . سه سال زندگی . سه سال با خنده هات خندیدیم و با گریه هات ناراحت شدیم.سه سال لذت با تو بودن رو کشیدیم.حسی قشنگ تر از حس مادر بودن نیست. خدایا کمک کن تا بتونم مادر ایده آلی باشم.تا همیشه از کنار ما بودن لذت ببره همانطوری که ما لذتش رو می بریم.

تولدت مبارک خوشگلم.ایشالا هزار سال زنده باشی.الان خوابیدی مثل یه فرشته * خیلی دوست دارم * امسال نشد برات تولد بگیریم بخاطره اینکه مامان بزرگت پیش ما نیست و پیشه فرشته هاست گریه تو دو سال تولد دیگه ات حظور داشت و خوشحال از داشتن نوه ای مثل تو اینو میگم که بدونی واقعا دوست داشت / تو هم با اینکه دو سال و 5 ماهت بود از اینکه رفته بود خیلی ناراحت بودی تا چند وقتی همش میگفتی عکسشو بیار ببینم تا الانم اصلا فراموشش نکردی *همیشه میگی پیش ستاره هاست* بهت میگفت مانی قرصامو بیار زود بهش میدادی* ای خدا اینا چه خاطراتیه خیلی سخته غم از دست دادن عزیزی (انشالا جاش تو بهشته )

مانی جونم انشالا هیچ وقت تو زندگیت غم نبینی / انشالا سایه من و بابا رو سرت باشه* سخته بی کسی امیدوارم کسی دچارش نشه از وقتی بابایی مامانشو از دست داده خیلی داغون شده /خیلی حساس و زودرنج شده/ حق داره ادم چطور میتونه بی عزیزش سر کنه فقط امیدوارم خدا صبر بده و غم اخرشون باشه * اونم بخاطره تو زنده است* خیلی دوست داره * برات کوتاهی نکرده * اینا رو میگم که همیشه یادت باشه*

خلاصه عزیزم با اینکه عاشق تولدی ببخش که نتونستیم برات جشن بگیریم

ولی خودتو بابایی رفتید یه کیک خریدید * خیلی خوشحال شدی

امروزم من و تو با هم رفتیم بیرون برات هرچی دوست داشتی خریدم* عزیزم میخوام همیشه بغلت کنم بوست کنم و بوی قشنگتو استشمام کنم * تو قشنگترین هدیه زندگیمی * مانی جونم این و از طرف خودم و بابایی میگم : عاشقانه دوست داریم چون تو با بودنت دنیامونو عوض کردی *خنده هات عشقه شیرین زبونیات عشقه کلا عشـــــــــــــــــــــقی عزیزم

عزیز دل مامان برات آرزوی بهترینها رو دارم و امیدوارم یه پسر نمونه,یه پدر نمونه و یه پدربزرگ نمونه باشی. وهمیشه به یاد من یعنی مامانت باشی که از عمق وجودم عاشقتم و دنیا رو فقط با بودن تو میخوام.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

پری شب
1 آذر 91 8:14
تولدت مبارک عزیزم


مرسی گلم بوس