مانیمانی، تا این لحظه: 14 سال و 5 ماه و 17 روز سن داره

مانی عشق مامان

بدون عنوان

1392/8/30 2:07
نویسنده : lidi
704 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

عزیز دلم ،مانی جانم ،گل سرسبدم تولدت هزاران بار مبارک.

امروز خورشید شادمانترین طلوعش را داشت و دنیا رنگ دیگری !قلبم به مناسبت آمدنت،در سینه نمی گنجد.

روزی که مادر شدم ،از شوق دیدنت ،اشکهایم  دیدم را تار کرده بود و نمی گذاشت صورت چون ماهت را خوب ببینم

روزی که مادر شدم و تو را در آغوش گرفتم ،قلبم را جانم را نفسم را در آغوش داشتم

 

 

روزی که مادر شدم ، قلبم در سینه جایش تنگ شده بود

آری با تولد تو دیگر عضوی به اسم قلب،در بدنم حس نمی کردم چون ضربانش آنقدر شدت گرفته بود که انگار ،نه، واقعا قلبم بیرون از بدنم می تپید.

چه خوشبختم که مادر تو هستم

و چه حس زیبایی است مادر شدن

عزیز دلم مانی جانم امسال چهارمین سال وجود نازنینت به زندگی ماست / امیدوارم همیشه سالم و سلامت باشی

تولدت مبارک قشنگترین هدیه زندگی


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)